zondag 22 juni 2014

50 feiten over mij

Ik ga een tag doen! Namelijk de '50 facts tag.' Ik dacht dat dit een goede manier om wat over mijzelf te vertellen. Hier gaan we dan.

1. Ik vind het ontzettend leuk om dingen te bakken. Taarten, koekjes, cake en dat soort dingen.
2. Mijn kamer is nooit netjes opgeruimd. Ik kan niet goed tegen een rommelige kamer, maar als het opgeruimd is, is het altijd binnen no time weer een rommel, jammer genoeg.
3. Ik sta eigenlijk nooit later dan half 9 op.
4. Ik vind studeren leuk.
5. Ik hou echt heel erg van lezen.
6. Ik ben christen.
7. Ik heb geen rijbewijs. Ik ben ook niet bezig deze te halen.
8. Ik heb jarenlang paardgereden. Ik moest helaas stoppen vanwege mijn allergie voor paarden.
9. Ik vind chemie en biologie ontzettend interessant.
10. Als ik alleen thuis ben loop ik alleen maar te zingen en te dansen.
11. Ik kan niet slapen als mijn raam dicht zit.
12. Ik vind kinderen echt niet leuk.
13. Het kan me niets schelen wat mensen van me denken.
14. Ik hou van hoge hakken. Alleen kan ik er niet op lopen.
15. Ik kan heel ongevoelig overkomen. Misschien ben ik het ook wel.
16. Ik ben verliefd op Bob Marley.
17. Ik kan niet fatsoenlijk eten. Ik knoei altijd.
18. Ik speel gitaar en ik zou niet zonder dat ding kunnen.
19. Ik vind het fijn om weg te gaan zonder mijn telefoon, zodat ik niet bereikbaar ben.
20. Ik hoop ooit te trouwen.
21. Mijn droombaan is om op de afdeling pathologie te werken in het AMC in Amsterdam.
22. Ik zou willen dat ik goed kon dansen.
23. Ik heb jaren op turnen gezeten. Ik was er niet goed in.
24. Als kind was ik altijd erg creatief, tegenwoordig is dat een beetje weggevaagd, maar nu ben ik weer wat meer creatief bezig.
25. Ik was mijn handen veel te vaak op een dag, hierdoor heb ik vaak droge handen.
26. Ik vind het heerlijk om mijn nagels te lakken en een leuk kleurtje erop te hebben, maar ik heb nooit genoeg geduld om het volledig te laten drogen. Resultaat: gedeukte nagels.
27. Ik vind Grey's Anatomy echt een heerlijke serie.
28. Ik raak pennen altijd kwijt. Haarelastiekjes en schuifspeldjes trouwens ook.
29. Ik heb geen relatie en ik heb er ook geen behoefte aan.
30. Ik erger mij ontzettend aan mensen die eten, als in, de geluiden.
31. Ik vind het heerlijk om naar rommelmarkten te gaan.
32. Ik geniet ervan om buiten te zijn in de avond en de nacht.
33. Ik houd erg veel van nette kleding,
34. Er liggen nog steeds knuffels op mijn bed.
35. Ik koop regelmatig LP's op markten en dergelijke.
36. Ik vind bakken heel erg leuk. Taarten, cakes en dergelijke.
37. Koken is dan weer niet mijn grootste hobby.
38. Ook ik ben als kind gepest.
39. Ik drink heel veel thee.
40. Ik hoop dat ik ooit in een musical kan spelen.
41. Ik houd heel erg van festivals en ik vind het jammer dat ik er nog zo weinig bezocht heb.
42. Ik wilde een hele tijd lang geneeskunde studeren. Het feit dat ik dan toch zo'n 12 jaar zou moeten studeren trok me dan wat minder.
43. Ik hou echt van rood. Rode kleding, rode accessoires, rode lipstick, rode nagellak en dergelijk. Niet allemaal tegelijk natuurlijk.
44. Ik heb nog steeds knuffels op mijn bed liggen...
45. Ik vlog soms, voor mezelf, om een leuke dag te herinneren.
46. Ik draag heel vaak hoedjes. Zeker in de zomer, ook om mijn hoofd te beschermen tegen de zon.
47. Ik heb vrij fijn haar, ik kan ook geen fatsoenlijke knot maken, omdat er dan niets overblijft.
48. Ik probeer altijd al mijn spullen geordend en netjes te houden, maar ik vind het erg moeilijk.
49. Mijn fiets is mijn meestgebruikte vervoersmiddel. Ik heb geen rijbewijs en ik kan op dit moment ook niet gratis reizen met het openbaar vervoer.
50. Ik was vroeger erg onzeker, maar gelukkig ben ik dat tegenwoordig niet meer en ben ik echt gelukkig met wie ik ben.

Zo, 50 feitjes. Ik vond het nog best lastig om dit zo op te schrijven. Ik heb ook drie dagen over dit artikel gedaan, maar goed. Ik hoop dat jullie mij zo wat beter hebben leren kennen, al is dit vreselijk willekeurig en niet echt interessante dingen om te weten.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen