donderdag 12 juni 2014

Alles wordt anders

Ik ga het heel anders doen met deze blog. Dit blijft niet de Engelstalige lifestyle blog, maar het wordt een persoonlijke Nederlandse blog waarin ik gewoon mijn ei kwijt kan. Iets waar ik wat over mijn leven kan vertellen. Of gewoon vertellen hoe een dag is. Ik hou van schrijven. Als jonger meisje verzon ik altijd al verhalen. Ik hield van verhalen schrijven. Ik wil misschien ook wel weer verhalen gaan schrijven, maar ik wil eerst weer het schrijven meer gaan doen. Het schrijven op zich. Hierdoor heb ik besloten deze blog niet meer in het Engels te doen, maar in het Nederlands. Uiteraard beheers ik deze taal beter en kan ik hierdoor mijzelf beter uiten.



Ik wil eerst mijzelf eens wat voorstellen. Ik heb dit nog niet gedaan op de blog die natuurlijk al ontzettend groot was, not.
Ik heet dus Suzanne. Ik ben 19 jaar en op dit moment woon ik in een klein dorpje op de Veluwe. Mijn grootste liefde is mijn gitaar. Ik hou ontzettend van muziek en het feit dat ik zelf muziek kan maken maakt mij nog gelukkiger. Ik woon op dit moment weer even bij mijn ouders, maar na de zomer ga ik weer studeren en ga ik op kamers. Ik ben met mijn studie gestopt omdat het niet meer ging. Ik haalde slechte resultaten ondanks het vele studeren. Hierdoor maakte ik de keuze om te stoppen. Na de zomer ga ik weer dezelfde studie doen, namelijk biomedisch laboratoriumonderzoek.
Ik hou ook ontzettend van lezen. Ik heb al eens een artikel gepost met mijn favoriete boeken. Naast lezen houd ik ook van films kijken. Ik hou uiteraard niet van alle films, maar mijn favorieten blijven musicals. Zoals The Phantom of the Opera en Les Misérables. Oh, niet te vergeten mijn liefde voor kostuumdrama's.
Ik hou ook van make-up, nagellak en kleding, maar ik wil niet dat dat iets groots op mijn blog wordt. Misschien wil ik ook wel iets creatiefs ermee gaan doen, maar ik weet niet precies wat. Misschien iets met fotografie. Ik vind het heerlijk om de natuur in te gaan om foto's te maken. Ik vind buiten zijn sowieso heerlijk, eigenlijk. Ik heb er erg veel geluk mee dat ik dichtbij de heide en een bos woon. Binnen 10 minuten ben ik daar op de fiets, dus ik maak er ook graag gebruik van om daar regelmatig heen te gaan.
Ik vind het altijd ook erg fijn om alleen te zijn. Ik geniet ervan om lekker alleen op mijn slaapkamer te zijn. Lekker lezen of muziek luisteren. Soms met een serie. Grey's Anatomy is echt een serie die op dit moment mijn favoriet is. Ik ben ongeveer anderhalve maand begonnen met het kijken van deze serie en ik ben nu al bij seizoen 5. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik vind het zo ontzettend leuk!

Dit is nu een onsamenhangend verhaal geworden, maar ik wilde jullie wat laten weten over mijzelf. Ik hoop dat de komende posts meer georganiseerd zijn. Ik hoop dat jullie hierdoor mij beter hebben leren kennen. Zo niet, dan gaat dat hopelijk snel gebeuren aangezien ik hier dus een persoonlijke blog van ga maken.

Tot de volgende keer,

Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen