maandag 8 september 2014

TMI-tag

Hierbij de Too Much Information tag. Een tag die al een tijdje rond gaat op blogs en youtube. Ik vind hem erg leuk, dus hierbij ga ik hem doen!



1. Wat draag je?
Op dit moment draag ik een lichte spijkerbroek die wat losjes zit, van de Superstar, met een T-shirt die ook wat los zit met een bloem erop, van de Superstar, en een bordeauxrood vestje van de Zara. Ik draag geen schoenen op dit moment, maar mijn sokken komen waarschijnlijk van de Action of iets dergelijks. 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja. 

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ook, en dat was niet zo prettig. 

4. Hoe lang ben je?
Ik ben 1.70 lang. 

5. Hoeveel weeg je?
Ik weeg mezelf de laatste tijd nooit meer, maar ik denk dat ik ongeveer 65 kilo weeg. 

6. Heb je tattoo’s?
Nee. 

7. Heb je piercings?
Nee, ik heb wel gaatjes in mijn oren, maar die zijn geschoten. 

8. OTP?
Ik vind Christine en the Phantom, uit de Phantom of the Opera, die zou ik echt geweldig vinden samen, en ook uit Les Misérables, Marius en Eponine, ik vind Cosette echt stom, ik vind Marius veel leuker bij Eponine. 

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ik vind Owen Hunt en Christina Yang uit Grey's Anatomy heel erg leuk samen. (Ik ben bij seizoen 6, vertel alsjeblieft niet wat er gaat gebeuren! ) 

10. Wat is je favoriete serie?
Grey's Anatomy en The Cosby Show. 

11. Wat is je favoriete band?
Lastig. Ik denk Pink Floyd en Take That als all time favorite. 

12. Wat mis je?
Ik mis iemand van mijn opleiding, die ik al een hele tijd niet meer heb gezien. 

13. Wat is je favoriete liedje?
Op dit moment vind ik Let Me Go van Gary Barlow heel erg leuk. 

14. Hoe oud ben je?
Ik ben 19 jaar. 

15. Wat is je sterrenbeeld?
Ik ben een boogschutter. 

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Ik wil natuurlijk een partner die eerlijk en trouw is, dat lijkt me vrij logisch, maar iets wat ik zeer aantrekkelijk vind, is een man of jongen die ergens echt een passie voor heeft, en daar helemaal voor wil gaan. 

17. Wat is je favoriete quote?
Op dit moment vind ik dit een hele mooie: Those who were dancing were thought to be insane by those who couldn't hear the music. 

18. Wat is je favoriete acteur?
Lastig, ik denk Tom Hanks. Hij is in bijvoorbeeld Forrest Gump zo geweldig. 

19. Wat is je favoriete kleur?
Rood! 

20. Harde muziek of zachte muziek?
Beide wel. Als ik echt 'bewust' muziek luister zet ik het harder, als ik het als achtergrond wil gebruiken zet ik het zachter. 

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer, om gitaar te spelen. 

22. Hoe lang douche je?
5-10 minuutjes. 

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Als ik half 9 weg moet, sta ik half 8 op. Althans, dat probeer ik, meestal wordt het wel later. 

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ja. 

25. Wat is een turn-on?
Qua uiterlijk vind ik nette kleding echt een 'turn-on.'
26. Wat vind je een afknapper?
En ja, onverzorgdheid vind ik een echte afknapper, een rokersadem ook trouwens. En te veel bier drinken. Dat is al een heel lijstje... 

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal blog bent gestart?
Om mijn ei kwijt te kunnen, vooral. 

28. Heb je angsten?
Geen serieuze ge-escaleerde angsten. 

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Frustratie, ik was teleurgesteld in mezelf. 

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Een paar uur geleden, mijn zus belde, en ik zei tegen haar dat ik van haar hield. 

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal blog?
Eerlijk gezegd kon ik niets beters verzinnen. Alles was al bezet...

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Rode sneeuw in december van Simone van der Vlugt. Wat een prachtboek, een echte aanrader! 

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Grey's anatomy! 

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn oom. 

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Dat is een van mijn beste vriendinnen. 

36. Wat is je favoriete eten?
Ik ben dol op pasta. 

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Zo ongelooflijk veel plekken. Zuidoost Azië, Zuid Amerika, Verenigde Staten, Canada, maar ik wil ook nog eens graag naar Spanje toe, of opnieuw naar Italië. 

38. De laatste plaats waar je was?
Buiten, een rondje hardlopen. 

39. Heb je een crush?
Ja. 

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Een paar maand geleden. 

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik kan dit me niet meer herinneren. 

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik vind sinaasappelsmaak altijd wel heel erg lekker. 

43. Welke instrumenten speel je?
Ik speel gitaar en ik kan ook een beetje piano spelen. 

44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik heb een klein kettinkje met een kruisje eraan, die heb ik ooit van mijn moeder gekregen, en die draag ik elke dag. En als 'algemeen' sieraad zijn dat oorbellen. 

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Hardlopen. 

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Killer Queen van Queen. 

47. Wat is je favoriete openingszin?
Hoi, hoe is het, of Hoi, ik ben Suzanne. 

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Regelmatig. 

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Haha 'gechillt...' Eergisteren, op een verjaardag. 

50. Wie geef je de tag door?
Aan een ieder die wil! 

Zo, dit is dan de TMI-tag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen